vineri, 1 iunie 2012

...OARE STII?...

Oare stii cand ai plecat ,in urma ta ce ai lasat?
Cer cu stele,luna plina si ochii mei fara lumina?
Oare stii ca de-ai sa vii cerului i-as multumi?
 Ti-as prinde-n par sclipiri de stele
Pe buze ti-as asterne miere din flori de dor  si iasomii
Si te-as iubi ca-n prima zi?
Oare stii ca ochii mei de-atata plans imi sunt prea grei?
Ca sufletul mi-e 'nnegurat din ziua-n care ai plecat?
Oare stii cat ma ranesc tot incercand sa  bat mereu
In zidul sufletului tau?
Oare stii ca ai puterea
Cu-n gest s-alini toata durerea?
Oare stii cat ratacesc in nopti tarzii sa te gasesc?
Sa-ti mangai tamplele rotund,sa mi te-astern pe orice gand
Cu glasul tau sa ma-nvelesc si-apoi in vise sa plutesc?
Oare stii cat imi doresc o data sa te mai privesc ?
Incet sa te alint cu soapte  din zori pana tarziu in noapte
Si-apoi  fugind sub clar de luna  ,sa-mi spui usor cu glas de zana...
Iubire....prinde-ma de mana!
Oare stii din vina cui  ma simt femeia nimanui?
Oare stii?...

Un comentariu:

  1. Interesante versuri, chiar bine formulate, tu le-ai compus?
    Daca sunt compuse de tine si acestea sunt trairile tale, imi doresc din toata inima sa te vad fericita.
    O seara linistita iti doresc, floare rara, floare de colt.

    RăspundețiȘtergere