marți, 4 ianuarie 2011

.....

V'ati regasit vreodata intr'un film? Sau poate chiar intr'o melodie?. ….eu da,,m'am regasit intrun film "My Sassy Gir" ("ticnita mea iubita")…pentru ca un zambet poate ascunde mii de suferinte....nimeni nu stie ce fel esti tu defapt, de ce te comporti asa, de ce esti asa si cate poate ascunde un simplu zambet care e oferit doar pentru a nu'si da seama ceilalti starea ta .. doar pentru  a arata celorlati ca esti bine, nu ai  nimic, ...tind sa cred ca este o singura persoana care poate sa iti aduca adevaratul zambet pe buze candva...la inceput filmul mi sa parut o prostie...si vroiam sa inchid , sa nu mai continui sa'l vizionez...dar am stat pana la sfarsit...si am ramas profund impresionata, pot zice ca ma'm "indragostit" de film acum....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu