miercuri, 5 ianuarie 2011

tot batranei...

Azi am fost la practica....defapt sa va spun sincer am terminat'o de mult dar nu ma mai pot "desparti " de "batraneii si copii mei" ....M'am asezat la o masuta sa stau de vorba cu ele..., si una din batranele avea un deget umflat tare si unghia aproape crapata...
eu: ce sa intamplat ?
ea:  cu zambetul pe buze ... e doar o zgarietura :)
eu: stiti ce imi place de cand ma aflu aici cel mai mult la dumneavoastra?
ea: ce ?
eu: ca mereu sunteti optimista si dintr-un lucru destul de "grav" stiti sa'l faceti o minoritate..
ea: scumpa mea...stii? ranile trupului se pot vindeca cu timpul dar cele ale sufletului vor ramane pentru toteauna...
  Ce mai poti spune ?am ramas.....nu stiu...primim lectii de viata mereu dar suntem prea ocupati cu "grijile" noastre ca sa stam sa le cugetam...ma simt o norocoasa ca am ocazia de a asculta atatia oameni, de a culege sfaturi, cateodata imi zic ca nu merit asa ceva....si totusi nu inteleg de ce sunt atat de norocoasa..
  Apropo era sa uit...daca tot vorbesc de batranei....in ultima duminica din anul 2010 la biserica Sfantul Mina a avut loc o "zi de cinstire a batranilor"..biserica a fost plina in ziua aceea...preotii le-a oferit cate ceva , iar noi tinerii am cantat ....pe langa noi a venit si o cantareata de muzica populara....cate lacrimi de fericire au varsat acei batrani, iti era greu sa te abtii sa nu-ti fuga o lacrima si tie cand ii priveai.....am atasat cateva poze din acea zi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu