marți, 4 ianuarie 2011

O "poveste"

Hai sa va povestesc ceva...Am fost in banchet in bulgaria la nisipurile de aur...intr'o seara ma'm dus sa privesc apusul soarelui, in momentul ala nu am simtit nevoia decat sa ma tina cineva in brate, sa zambim impreuna si sa ne plimbam desculti pe plaja, dar nu era nimeni langa mine... Doar eu , marea agitata si valurile mari , deodata  mam intors sa plec spre locul unde eram cazata... Am facut 2 pasi  si un val urias ma stropit din cap pana in picioare, mam intors si am inceput sa rad.. si stiti de ce? Ce am simtit in  momentul ala? De parca marea a vrut sa nu plec trista de langa ea si ma imbratisat cu valurile ei puternice.. .poate ca mam gandit eu prea departe,poate ca sunt doar o visatoare dar asa am vazut si tind sa cred. Sunt momente in viata care chiar daca le faci tot felul de poze oamenii le vad le admira si atat dar nimeni nu stie ce poate ascunde o simpla poza ,......nu am povestit nimanui pana acum pentru ca oamenii nu pot sti trairile tale daca nu trec si ei prin  asa ceva....nu o sa uit niciodata...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu