marți, 4 ianuarie 2011

studenta??

Studenta? cine ar fi crezut.. :)
  Nu credeam ca pot ajunge sa cunosc atatia oameni speciali, sa ajung sa fiu iubita de copii si de batrani...Cand ma vad pe strada copii sa'mi sara in brate si sa strice cu glasul lor dulce: "doamna, ce dor imi era de tine, cand mai veniti pe la noi?" Nu ma asteptam sa mi se intample mie asta...mie...
  Pe langa acesti copii minunati am cunoscut si batrani, acei batrani pe langa care trecem poate fara sa ne pese ca nu pot urca cateva trepte ale unui bloc .Unde am facut eu practica am "pus ochii" pe o batranica sa zic asa, nu va puteti inchipui cate lucruri si invataturi de viata am luat aminte, care tristeti si cate bucurii pot ascunde acesti batranei si cata nevoie au de afectiunea celor apropiati ...desi sunt orgoliosi cateodata si spun ca sunt bine si ca nu au nevoie de nimic, defapt...in momentul acela au cea mai mare nevoie de tine..
  In calitate de viitor asistent social am fost in "ancheta" la o batranica acasa..Dar ce ancheta? caci nu sa putut face sa zic asa..asa cum era batranica sprijinita de pereti si bastoane facuse prajiturele ca sa se simte bine "oaspetii" si ce catelusi manuali minunati facea din tot felul de materiale si... aproape ca este oarba...dar asa cum este ea nu se lasa seara fara sa citeasca cate putin din Biblie, sta minute intregi numai pentru o propozitie..dar tot nu se lasa......consider ca este o lectie de viata pe care am vrut sa o impartasesc cu voi.. si ma simt o norocoasa ca am avut ocazia sa'i intalnesc si sa'mi umple sufletul de bucurie..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu